نقره

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای زمان انجام فرآیند تحویل قرارداد آتی نقره سررسید آذر ماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس این اطلاعیه منتشر شده، فرآیند تحویل قراردادهای مذکور دوشنبه هفته آینده ۲۲ آذر ماه جاری انجام خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز، موظفند طبق ضوابط اعلام شده جهت انجام فرآیند تحویل اقدام کنند. گفتنی است، هر قرارداد آتی نقره شامل ۱۰۰ گرم از این محصول به صورت ساچمه گرانول با درجه خلوص حداقل ۹۹۹ است.

در این اطلاعیه اشاره شده است که صرفا آن دسته از دارندگان موقعیت فروش امکان ورود به فرآیند تحویل قرارداد آتی نقره را دارند که مطابق قوانین و مقررات مالیاتی کشور در سامانه نظام مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کرده باشند. از این رو کارگزار فروشنده موظف است حداکثر تا سه روز کاری قبل از آخرین روز معاملاتی یعنی روز ۱۸ آذر ماه لیست مشتریان فروشنده دارای گواهینامه ثبت نام نظام مالیات بر ارزش افزوده را به همراه مدارک مربوطه به بورس ارسال کند.

همچنین کلیه مشتریان فروشنده موظفند دو روز کاری قبل از سررسید آذر ماه ۱۴۰۰ یعنی روز شنبه ۲۰ آذر ماه و براساس تعیین وقت قبلی اقدام به تحویل نقره به باجه معرفی شده از سوی بانک آینده شعبه مستقبل مرکزی، کنند. تحویل نقره نیز به صورت ۱۰۰ گرم یا مضربی از ۱۰۰ گرم خواهد بود.

https://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۱۲/۰۵/۰/۲۸۶۱۴.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها