کنسانتره سنگ آهن

میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ طی ۸ ماهه سال ۱۴۰۰، حدود ۴ درصد افزایش یافت و از ۳۴ میلیون تن عبور کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۰، حدود ۳۴ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۷۹۱ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۹۹، حدود ۳۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۵۷ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۱ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۱۹ تن، «چادرملو» ۸ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۷۱۷ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۸۵۷ تن، «گهر زمین» ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۶۴ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۲۲۷ تن، «توسعه فراگیر سناباد» یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۸۸۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۷۰ تن، «صبانور» ۸۳۶ هزار و ۲۶۶ تن، «جلال آباد» ۳۰۰ هزار و ۸۷۹ تن و «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۹۲۲ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره آهن تولید کردند.

طی ۸ ماهه امسال، شرکت های بزرگ ۱۰ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۱۵۲ تن کنسانتره به شرکت ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۰۷ تن)، حدود ۸ درصد کاهش نشان می دهد.

میزان تولید کنسانتره آهن در ماه آبان، ۴ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۵۶۳ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۴ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۹۵۲ تن)، بیش از ۲ درصد افزایش یافت.

افزایش ۲۷ درصدی تولید و ۵۵ درصدی ارسال دانه بندی

شرکت های بزرگ، از ابتدای فروردین تا پایان آبان، یک میلیون و ۶۶ هزار و ۸۷۷ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۸۳۸ هزار و ۷۰۸ تن)، ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد. ارسال سنگ آهن دانه بندی نیز با ۵۵ درصد افزایش، از

یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۳۱ تن ۸ ماهه سال ۹۹ به یک میلیون و ۷۱۸ هزار و ۸۵۹ تن ۸ ماهه امسال افزایش یافت.

افزایش ۱۷۸ درصدی تولید دانه بندی در آبان

میزان تولید و ارسال دانه بندی در ماه آبان ۱۴۰۰ نیز به ترتیب، «۱۹۹ هزار و ۹۰۸ تن» و «۱۱۱ هزار و ۶۰ تن» بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۷۲ هزار و ۲۷ تن تولید و ۱۶۲ هزار و ۴۷۸ ارسال دانه بندی)، حاکی از افزایش ۱۷۸ درصدی تولید و کاهش ۳۲ درصدی ارسال دانه بندی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها