پلی پروپیلن

واردات پلی‌پروپیلن برزیل در دسامبر سال گذشته میلادی با ۶۳ درصد کاهش به بیش از ۱۱ هزار تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، داده‌های وزارت توسعه و تجارت خارجی برزیل نشان می‌دهد که واردات محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن برزیل در دسامبر با ۶۳ درصد کاهش نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی به ۱۱ هزار و ۱۴۲ تن رسید.

ارزش این واردات ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به روش حمل و نقل فوب (FOB) بوده که نسبت به سال ۲۰۲۰ میلادی ۴۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

داده‌های وزارت توسعه و تجارت خارجی حاکی از آن است که واردات محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن برزیل در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی ۲۹ هزار و ۹۳۳ تن و به ارزش ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به روس حمل و نقل فوب بود.

بزرگترین صادرکننده محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن به برزیل در ماه دسامبر، آرژانتین بوده است که ۳۵ درصد از کل صادرات را به خود اختصاص داد، پس از آن عربستان سعودی با ۲۹ درصد، چین با هفت درصد و کلمبیا با ۶ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

مجموع واردات محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن از ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۱ با ۲۶ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به ۳۰۶ هزار و ۸۶ تن و ارزش آن با ۷۷ درصد افزایش به ۴۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسید.

بزرگترین صادرکننده به برزیل از ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۱، عربستان بود که ۳۵ درصد از کل صادرات را به خود اختصاص داد، پس از آن آرژانتین با ۱۷ درصد، کلمبیا با ۱۲ درصد، چین با ۱۲ درصد و تایوان با سه درصد در جایگاه‌های قرار گرفتند.

صادرات محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن برزیل در ماه دسامبر با ۱۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته میلادی به ۱۳ هزار و ۴۲۸ تن و به ارزش ۲۳ میلون و ۹۰۰ هزار دلار به روش حمل و نقل فوب رسید که نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی افزایش ۸۸ درصدی را نشان می‌دهد، حجم صادرات این کشور در دسامبر ۲۰۲۰، ۱۱ هزار و ۲۴۰ تن به ارزش ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن بود.

در ماه دسامبر، آرژانتین با ۲۱ درصد، بولیوی با ۱۳ درصد، اکوادور با ۹ درصد و پاراگوئه با ۱۵ درصد در رده‌های یکم تا چهارم واردکننده محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن از برزیل قرار گرفتند.

از ژانویه تا دسامبر، صادرات محصولات هوموپلیمر پلی‌پروپیلن برزیل با ۳۸ درصد کاهش به ۱۴۳ هزار و ۱۰۹ تن اما از نظر ارزش با افزایش ۱۴ درصدی به ۲۴۱ میلیون دلار رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها