گواهی سپرده+انبار

در هفته گذشته ۱۰ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۳۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال در بازار مالی بورس کالای ایران معامله شد که نسبت به هفته قبل خود، افزایش ۵۳ درصدی در حجم و ۳۹ درصدی در ارزش معاملات داشت.

به گزارش « کالاخبر »؛ در هفته گذشته ۶ میلیون و ۸۰۱ هزار گواهی سپرده سیمان به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال معامله شد که از نظر حجم معاملات با کسب سهم ۶۵ درصدی، در صدر بازار قرار گرفت.همچنین ۲ میلیون و ۷۳ هزار و ۲۵۰ گواهی سپرده زعفران نگین به ارزش نزدیک به ۷۴۰ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در حالی معامله شد که از نظر حجم و ارزش معاملات جایگاه دوم را در بازار به خود اختصاص داد.

دادوستد یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۰۰ گواهی سپرده سکه طلا با ارزش یک هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال همراه بود و با کسب سهم ۷۱ درصدی، توانست جایگاه نخست را به لحاظ ارزشی به دست آورد.

همچنین ۹ هزار و ۲۹۳ گواهی سپرده برنج نیز با ارزش بیش از ۵.۶ میلیارد ریال معامله شد.

بررسی آمارهای معاملاتی بورس کالا در هفته گذشته نشان می‌دهد خرید و فروش تعداد ۲۷۷ گواهی سپرده زیره سبز، ۸۲ گواهی سپرده پسته، ۳۸۹ گواهی سپرده نخود و ۴۰ گواهی سپرده کشمش در مجموع به ارزش بیش از ۵۸۰ میلیون ریال همراه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها