image.png

بررسی ارزش فروش شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می دهد که شرکت های ملی صنایع مس ایران، صبا فولاد خلیج فارس و معدنی و صنعتی چادرملو در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند و پس از آن ها نیز فولاد خوزستان، پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران (تندگویان)، سنگ آهن گهر زمین و پتروشیمی بندر امام به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۳۶۳۰ تن محصول شامل مس کاتد و سولفور مولیبدن ارزشی معادل ۹۱۰۰ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در رتبه اول ایستاد.

شرکت صبافولاد خلیج فارس با فروش ۷۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت به ارزش ۶۲۸۱ میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۷۵ هزار تن شمش بلوم و کنسانتره سنگ آهن ارزش ۴۵۷۳ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

شرکت فولاد خوزستان نیز با فروش ۳۴ هزار تنی شمش بلوم و تختال ارزشی بالغ بر ۴۵۲۰ میلیارد ریال را رقم زد و چهارم شد.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۲۶۲ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف ارزشی بیش از ۳۷۰۵ میلیارد ریال را رقم زد و بعد از شرکت فولاد خوزستان در جایگاه پنجم ایستاد.

پس از آن شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با ثبت معامله ۲۳ هزار و ۵۳۱ تن انواع میلگرد، تیرآهن، ریل آهن و نبشی به ارزش بیش از ۳۳۳۰ میلیارد ریال ششم شد.

پتروشیمی بندر عباس با فروش ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و سلاپس واکس ارزش بیش از ۳۲۶۴ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

پس از آن نیز شرکت پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۳ هزار و ۳۵۰ تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله موفق به ثبت ارزش ۲۸۱۰ میلیارد ریالی شد و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد.

شرکت سنگ آهن گهر زمین با دادوستد ۱۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن به ارزش ۲۷۸۴ میلیارد ریال رتبه نهم را کسب کرد و بعد از آن شرکت پتروشیمی بندر امام با ثبت معامله ۸۱۵۵ تن پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک، استایرن بوتادین و زایلین مخلوط به ارزش ۲۷۱۸ میلیارد ریال در جایگاه دهم جای گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها