• ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر: 70492
بیت کوین

بازار رمزارزها امروز سبز است و بیت‌کوین با رشد سه درصدی نسبت به روز قبل، پس از حدود ۲ ماه به کانال قیمتی ۴۲ هزار دلار بازگشت.

به گزارش «کالاخبر»؛ امروز تمام ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به غیر از رمزازها با قیمت ثابت) با افزایش قیمت مواجه شدند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به رمزارز ریپل است که نسبت به روز گذشته بیش از ۱۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش قیمت حدود سه درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۴۲ هزار و ۵۹۸ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۱۴.۴۰ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۳۸۰ رمزارز رسیده و نسبت به روز گذشته، ۴۰ رمز ارز به این بازار بزرگ افزوده شده است.ارزش بازار بیت‌کوین به ۸۰۶ میلیارد دلار رسید

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۱.۳ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۸.۸ درصد است.ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۹۵۴ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود سه هفته قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین امروز به ۸۰۶ میلیارد و ۴۸۸ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۶۷ میلیارد و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.

اتریوم امروز با افزایش ۲۱ درصدی قیمت نسبت به هفته گذشته، به نرخ ۳ هزار و ۷۴ دلار در بازار معامله شد.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۲۵ دلار و ۷۲ سنت، سولانا (Solana) ۱۱۷ دلار و ۱۴ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۱۸ سنت، ریپل (XRP) ۷۶ سنت، ترا (Terra) ۵۷ دلار و ۶۲ سنت و پولکادات (polkadot) با قیمت ۲۲ دلار و ۱۶ سنت معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها