آتی سکه جدید

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از انقضای اعتبار نماد معاملاتی گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک صادرات و گشایش نماد معاملاتی جدید خزانه این بانک خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس این اطلاعیه، تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده کالایی و آخرین روز معاملاتی نماد گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک صادرات ایران "سکه۰۰۱۲پ۰۴" روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه سال جاری بوده و پس از آن گواهی مزبور قابلیت معامله در بورس را ندارد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: معاملات گواهی سپرده کالایی سکه طلای خزانه بانک صادرات در نماد جدید "سکه۰۱۱۰پ۰۴" از روز شنبه ۲۱ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

در اطلاعیه مذکور اشاره شده که خزانه بانک صادرات تا پایان اسفند ماه سال جاری، پذیرش جدید سکه در نماد قبلی نخواهد داشت و سکه های تحویلی صرفا در نماد جدید سپرده می شوند.

همچنین سپرده گذارانی که در نماد "سکه۰۰۱۲پ۰۴" مالک گواهی سپرده سکه طلا بوده و مایل به انتقال دارایی به نماد جدید "سکه۰۱۱۰پ۰۴" هستند، باید جهت طی مراحل انتقال با شرکت کارگزار ناظر خود تماس گرفته و در خصوص نحوه انتقال، اطلاعات کسب کنند. فرآیند نحوه انتقال دارایی به کلیه شرکت های کارگزاری دارای مجوز معاملات گواهی سپرده کالایی ابلاغ شده است.

علاوه بر این، مشتریانی که مایل به انتقال دارایی به نماد جدید نیستند می توانند جهت فرآیند تحویل به انبار مراجعه و دارایی خود را تحویل بگیرند.

https://media.imereport.ir/d/۲۰۲۲/۰۳/۰۶/۰/۳۰۱۰۰.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها