بورس کالا

بورس کالای ایران از پذیرش محصول ۱۲ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.

به گزارش کالاخبر ، براساس اطلاعیه جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، لوله و پروفیل، سیم و کابل، دی اکتیل فتالات (DOP)، کلوخه باریت، الیاف استیپل اکریلیک، الیاف استیپل پلی استر و گلیسیرین تصفیه شده ۷ شرکت برای عرضه در بازار فرعی پذیرش شدند.

پذیرش محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۶ اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب، ۳۰ هزار تن لوله و پروفیل شرکت فولاد مهر سهند و هزار و ۸۷۰ تن سیم و کابل شرکت افلاک الکتریک خراسان راهی بازار فرعی بورس کالای ایران می شوند.

علاوه بر این هزار و ۳۸۰ تن دی اکتیل فتالات (DOP) شرکت شنبم فراشیمی پارسا و ۱۵۰ تن از همین محصول تولید شرکت پرزان رزین برای عرضه در بورس پذیرش شد.

همچنین یک میلیون تن کلوخه باریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ۱۹ هزار تن الیاف استیپل اکریلیک و ۱۶ هزار تن الیاف استیپل پلی استر شرکت پلی اکریل ایران و هزار تن گلیسیرین تصفیه شده شرکت آریا شیمی رایکا در بازار فرعی بورس پذیرش شدند.

تنوع پذیرش در بازار اصلی بورس کالا

همچنین مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا از پذیرش نبشی فولادی، شمش فولادی، سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله سنگ آهن ۵ شرکت در بازار اصلی بورس کالا خبر داد.

براساس این اطلاعیه ها، پذیرش محصول های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۶ اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب نبشی فولادی شرکت ارس متال پروداکشن آف ارس فری زون و شمش فولادی (بیلت) کاوه فولاد آریا در بازار اصلی پذیرش شد و به زودی روی تابلوی بورس کالا می رود.

همچنین سنگ آهن دانه بندی واحد تولیدی هاشم هاشمی بهرمانی در جلسه اخیر کمیته عرضه پذیرش شد.

علاوه بر این، ۱۲۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن معدن یار اسپادانا (عرضه کننده آن مدیریت توسعه تجارت مبدا است) و ۴۵ هزار تن گندله سنگ آهن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (عرضه کننده آن پولاد نوین معدن پویا است) در این جلسه پذیرش شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها