کارای تک کابین و دو کابین فردا به تالار صنعتی بورس می آید و به گفته احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالا یک هزار دستگاه از این محصول‌ها روی تابلو معاملات می رود.

به گزارش کالاخبر ، احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران با بیان اینکه مراحل اولیه پذیرش خودرو در بورس کالا گفت: شرایط عرضه دو ردیف خودرو کارا شامل تک کابین و دو کابین فراهم شده و اطلاعات این عرضه روی سایت اطلاع رسانی بورس کالای (اینجا) قرار گرفته است.

وی افزود: این اطلاعات شامل حداکثر میزان عرضه اولیه این محصول‌هاست که براساس اطلاعیه ها ۳۰۰ دستگاه خودرو تک کابین و ۷۰۰ دستگاه خودرو دو کابین و همینطور قیمت پایه محصول است.

به گفته رحیمی این خودروها پس از فروش از سوی عاملیت های فروش بهمن خودرو و به انتخاب مشتری تحویل داده می شود و تاریخ تحویل ۱۳ تیر خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه نحوه پرداخت در این معاملات به صوت نقدی است، اظهار کرد: ثبت سفارش محصول ها از زمانی که عرضه کالا روی سایت بورس کالا قرار می گیرد، قابل انجام است و این فرآیند تا ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ادامه دارد و در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه شاهد عرضه و معامه این محصول در تالار صنعتی خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با توجه به شرایطی که عرضه کننده اعلام کرده، بورس کالا محدودیت خاصی ندارد و با توجه به دستورالعمل های بورس کالا مشتری باید کد معاملاتی بورس کالا را داشته باشد. مشتریانی که از طریق بورس کالا محصول را خریداری می کنند نیاز است در نمایندگی ها تشکیل پرونده دهند و از طریق سایت بهمن خودرو قادرند فرآیندها را رصد و به محض شماره گذاری در سررسید خودرو خود را تحویل می گیرند.

مدیر عملیات عرضه بورس کالا با بیان اینکه بازار تعیین کننده قیمت این محصول است یادآور شد: قیمت پایه کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون تومان و دو کابین ۳۰۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده و اگر تقاضا بالاتر از عرضه باشد، قطعا شاهد رقابت این کالا خواهیم بود. مدل معامله این محصول حراج باز است و اگر رقابت زیاد باشد زمان معاملات طولانی می شود، درغیر این صورت تا ساعت ۰۹:۳۰ معاملات نهایی می شود.

همچنین بخوانید: چگونه خودرو از بورس کالا بخریم؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها