سازمان بورس و اوراق بهادار از رایزنی با وزارت صمت درباره چگونگی عرضه خودرو در بورس کالا خبر داد. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار پیش تر گفته بود: وزارت صمت میزانی را برای عرضه خودرو در بورس کالا در نظر گرفت که نسبت به آن معترض بودیم و اعلام کردیم میزان عرضه باید بیش از رقم در نظر گرفته شده از سوی این وزارتخانه باشد.

به گزارش کالاخبر ، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گویی با شبکه خبر سیما تاکید میکند: اکنون در زمینه نحوه عرضه خودرو در بورس کالا  با وزارت صمت در حال رایزنی هستیم.

مجید عشقی به نوع خودروهایی که قرار است در بورس کالا عرضه شوند اشاره کرد و گفت: عرضه در بورس کالا را از خودروهایی که قبلا مشمول قیمت گذاری نبودند، آغاز می کنیم و به مرور تلاش خواهیم کرد که همه خودروها را وارد این بازار کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار پیش‌تر هم در گفت و گو با ایرنا گفته بود: وزارت صمت میزانی را برای عرضه خودرو در بورس کالا در نظر گرفت که نسبت به آن معترض بودیم و اعلام کردیم میزان عرضه باید بیش از رقم در نظر گرفته شده از سوی این وزارتخانه باشد.

اگرچه گروه بهمن، کرمان موتور و سایپا برخی از محصول‌های مهم خود را در بورس کالا پذیرش کردند اما سایپا و ایران خودرو هم در مجامع سالانه اعلام کردند که برخی از محصول های خود را در بورس کالا عرضه میکنند. 

آنچه باید درباره اهمیت عرضه خودرو در بورس کالا بدانید:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها