پلی اتیلن

شرکت سینوپک چین و شرکت چند ملیتی اینئوس به‌منظور ساخت یک کارخانه تولید پلی‌اتیلن سنگین در استان تیانجین چین با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش کالاخبر به نقل از نیپنا، شرکت سینوپک چین از مجموعه‌ای معاملات با گروه شیمیایی اینئوس از جمله فروش ۵۰ درصد سهام پتروشیمی شانگهای به قیمت ۱۰.۵ میلیارد یوان (۱.۵۶ میلیارد دلار) خبر داد.

این شرکت بزرگ نفت و گاز چین همچنین اعلام کرد که ۵۰ درصد از سهام یک سرمایه‌گذاری متعلق به اینئوس در زمینه تولید آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS)، مورد استفاده برای ساخت قطعات و لوله‌های مختص خودرو، را به مبلغ ۶۳۱ میلیون دلار می‌خرد.

بر اساس اعلام سینوپک، افزون بر یک کارخانه تولید آکریلونیتریل بوتادین استایرن با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن که اکنون در حال ساخت است، دو طرف در نظر دارند دو تأسیسات دیگر را به این سرمایه‌گذاری اضافه کنند که هرکدام قادر به تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن آکریلونیتریل بوتادین استایرن تن در سال با استفاده از فناوری اینئوس هستند.

به‌طور جداگانه، این دو شرکت یک سرمایه‌گذاری مشترک با سهم مشارکت برابر در شهر شمالی تیانجین چین به‌منظور تولید پلی‌اتیلن سنگین راه‌اندازی خواهند کرد.

سینوپک اعلام کرد که سرمایه‌گذاری مشترک تازه حدود ۶۲۳ میلیون یوان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها