ابوالفضل فلاح

شهرداری تهران از آمادگی برای عرضه املاک در بورس کالا خبر داده است. از نگاه مدیران شهرداری تهران بورس کالا بستر شفافی است که به واسطه آن، فروش املاک مازاد شهرداری میتواند در شرایط رقابتی بسیار سریع انجام گیرد.

به گزارش کالاخبر و به نقل از معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جلسه ستاد ساماندهی املاک و مستغلات شهر تهران (متن کامل) از برنامه های شهرداری تهران در راستای عرضه املاک در بورس کالا سخن گفت و تصریح کرد: بورس کالا بستر شفافی در اقتصاد به شمار می رود که می تواند عرضه املاک مازاد شهرداری را بسیار سریع تر از روش های سنتی انجام دهد. پیش تر فلاح از آمادگی عرضه املاک در شهرداری تهران در بورس کالا خبر داده بود.

شهرداری تهران که برنامه تامین نیاز خرید خود را در اولویت حضور جدی در بورس کالا در دستور کار دارد، اکنون به دنبال فروش املاک مازاد خود در بورس کالاست. شهرداری تهران همچنین قصد دارد به زودی عرضه املاک مازاد را در قالب طرح فروش متری مسکن در بورس کالا آغاز کند. بورس کالا در زمینه فروش املاک مازاد تجربه های متعددی از حضور سازمان ها و دستگاه های اجرایی دارد که در چند سال اخیر با رضایت فروشندگان و خریداران روبه رو شده است. 

آنچه باید درباره فروش املاک مازاد شهرداری تهران در بورس کالا بدانیم:

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها