سکو

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتر هفته پایانی شهریور بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته پایانی شهریور براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۴۰۰ هزار و ۱۲۰ تن ورق گرم و ورق سرد به ارزش نزدیک ۷ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۶ هزار و ۷۲۳ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش نزدیک هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد خوزستان با فروش ۷۹ هزار و ۷۰۰ تن تختال C و شمش بلوم به ارزش بیش از ۹۷۹ میلیارد تومان، سوم شد.

سنگ آهن گهرزمین با ثبت معامله ۳۲۵ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از ۸۴۲ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۱۲۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن، آهن اسفنجی و شمش بلوم به ارزش بیش از ۷۶۲ میلیارد تومان پنجم شد.

فولاد هرمزگان جنوب ۵۰ هزار تن تختال C را به ارزش نزدیک ۵٩۵ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر با فروش ۲۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش بیش از ۵۳۹ میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با فروش ۱۸۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و آهن اسفنجی به ارزش ۵۱۵ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

ذوب آهن اصفهان با ثبت معامله ۲۹ هزار و ۳۵ تن انواع تیرآهن و میلگرد و همینطور ناودانی به ارزش بیش از ۴۵۱ میلیارد تومان، نهم شد.

پتروشیمی تندگویان با فروش ۱۱ هزار و ۹۲۶ تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک ۳۵۶ میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

فولاد، فملی و فخوز صدرنشین شدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها