• ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر: 80603
بورس

رالی قوی روز گذشته نیویورک ظاهراً در سطح جهانی گسترش یافته است و بورس‌های آسیایی روز سه‌شنبه شاهد افزایش بودند.

به گزارش کالاخبر به نقل از مارکتینگ، سرمایه‌گذاران در منطقه آسیا نظرات مقامات ژاپنی در مورد کاهش اخیر ارزش ین در برابر دلار ایالات‌متحده را نظاره کردند.

شاخص نیکی ۲۲۵در ساعت ۷:۲۸ به وقت اروپا ۱.۴۹ درصد جهش کرد. شاخص کامپوزیت شانگهای در ساعت ۷:۱۳، ۰.۳۳ درصد افزایش یافت و شاخص ترکیبی شنژن در ساعت ۷:۲۸ به وقت اروپا ۰.۵۷ درصد رشد کرد.

هانگ سنگ در همان زمان ۱.۲۶ درصد افزایش یافت و کوسپی در ساعت ۷:۲۹ به وقت اروپا ۱.۰۱ درصد صعود داشت و شاخص استرالیا با ۱.۷۲ درصد افزایش بسته شد.

دلار در ساعت ۷:۳۰ به وقت اروپا نسبت به ین ژاپن ۰.۱۰ درصد کاهش داشت و ۱۴۸.۸۸۴ معامله شد.

بورس‌های اروپایی در روز سه‌شنبه پس از آن که احساسات مثبت ناشی از اقداماتی که روز گذشته صدراعظم جدید خزانه‌داری بریتانیا به عنوان بخشی از تلاش برای بازگرداندن ثبات در امور مالی بریتانیا اعلام کرد، افزایش یافتند.

علاوه بر این مورد، گزارش رسانه‌ای امروز صبح بریتانیا مدعی شد که بانک مرکزی انگلیس احتمالاً شروع فروش اوراق قرضه را به تعویق می‌اندازد تا به بازارها فرصت بیشتری برای بهبودی بدهد. در همین حال، فصل سود سه ماهه سوم برای شرکت‌های اروپایی نیز ادامه یافت.

شاخص دکس بهترین عملکرد خود را داشت و در ساعت ۹:۰۲ به وقت اروپا ۱.۱۲ درصد افزایش یافت.شاخص FTSE ۱۰۰ لندن در ساعت ۹:۰۰ به وقت اروپا ۰.۸۱درصد افزایش یافت و کک ۴۰ نیز ۰.۹۸ درصد افزایش ثبت کرد.

ارزش یورو ۰.۱۸ درصد بالاتر از دلار بود و در ساعت ۸:۵۹ به وقت اروپا به ۰.۹۸۶۱۴ تغییر کرد.پوند انگلیس ۰.۱۰ درصد نسبت به دلار کاهش یافت و در همان زمان به ۱.۱۳۴۸۶ رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها