فیدلیتی+دیگنیتی

بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.

 به گزارش کالاخبر، براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره و ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره روز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه و ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی روز دوشنبه ۲۳ آبان عرضه می شود که مبلغ پیش پرداخت برای شرکت در حراج، ۲۵ درصد مبلغ پایه است.

جزییات عرضه فیدلیتی ۵ نفره

در عرضه روز یکشنبه ۲۲ آبان، از ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره، ۹۸ دستگاه به رنگ سفید و ۹۸ دستگاه مشکی خواهد بود و قیمت پایه نیز برای هر دو رنگ، ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷۱میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال (شامل ۱۳۱ میلیون ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تولید پلاک و شماره گذاری و ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال بیمه شخص ثالث) اضافه می شود.

جزییات عرضه فیدلیتی ۷ نفره

در عرضه روز یکشنبه ۲۳ آبان، همچنین ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره شامل ۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی به قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو عرضه می رود.

به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال (شامل ۱۳۳ میلیون ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تولید پلاک و شماره گذاری و ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال بیمه شخص ثالث) اضافه می شود.

جزییات عرضه دیگنیتی

در عرضه روز دوشنبه ۲۳ آبان نیز از ۱۹۲ دستگاه خودروی دیگنیتی که قرار است عرضه شود ، ۴۸ دستگاه سفید با تریم مشکی، ۴۸ دستگاه سفید با تریم قرمز، ۴۸ دستگاه سفید با تریم مشکی و ۴۸ دستگاه مشکی با تریم قرمز است. قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد.

به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال (شامل ۳۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تولید پلاک و شماره گذاری، ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال بیمه شخص ثالث) افزوده می شود.

در مشخصات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی قید شده که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. همچنین درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۲۵ درصد اعلام شد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز شرکت را (به شرح لیست پیوست) از طرق پورتال فروش بهمن موتور به آدرس اینجا (bahman.iranecar.com) انتخاب کنند. علاوه بر این، خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های اعلامی همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب بهمن موتور هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها