خودرو

عرضه خودرو در بورس کالا، علاوه بر مزایایی که برای بازار خودرو به همراه داشت، می‌تواند زمینه‌ساز تحول بنیادی در شرکت‌های خودروساز هم شود. به گفته عضو هیئت مدیره شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا بررسی آمار تولید و فروش شرکت‌های خودروساز در ۹ ماهه امسال و مقایسه آن با گزارش ۹ ماهه سال قبل، گواه این ادعاست.

به گزارش کالاخبر ، اشکان چهره نگار، عضو هیئت مدیره شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا با اشاره به عرضه موفقیت آمیز خودرو در بورس کالا به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: عرضه خودرو در بورس کالا، علاوه بر مزایایی که برای بازار خودرو به همراه داشت، می‌تواند زمینه‌ساز تحول بنیادی در شرکت‌های خودروساز هم شود. بررسی آمار تولید و فروش شرکت‌های خودروساز در ۹ ماهه امسال و مقایسه آن با گزارش ۹ ماهه سال قبل، گواه این ادعاست.

وی افزود: نکته اینجاست که فروش خودرو در بورس کالا بر اساس رقابت در بازار صورت می‌گیرد و قیمت رقابتی خودرو در بورس کالا به نوعی از نرخ ارز جاری در کشور تاثیر می‌پذیرد. بنابراین می توان گفت خودروسازان در سایه عرضه محصولات خود در بورس کالا، از افزایش نرخ ارز در بازار آزاد هم منتفع خواهند شد و بر خلاف سنوات قبل، می‌توان از این پس خودروها را سهم‌های دلاری هم در نظر گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها