طلا

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۱۵۸۰ دلار و ۳۳ سنت رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، در حالی که افزایش گرانی ها در مورد گسترش سریع ویروس کرونا در چین و تاثیرات اقتصادی این بیماری موجب خنثی شدن تاثیر تقویت دلار شده است، قیمت طلا امروز نوسان کمی را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۱۵۸۰ دلار و ۳۳ سنت رسید. روز دوشنبه قیمت فلز زرد به بالاترین رقم از ۸ ژانویه یعنی ۱۵۸۶ دلار و ۴۲ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز ۰.۱۲ درصد رشد داشت و به ۱۵۸۵ دلار و ۶۰ سنت رسید.

تا پایان روز ۲۷ ژانویه تعداد تلفات بیماری کرونای جدید در چین به ۱۰۶ نفر رسید و مجموع مبتلایان به این بیماری از مرز ۴۵۱۵ نفر گذشت.

انتظار می رود شیوع این بیماری به رشد اقتصای چین لطمه بزند. در همین حال مقامات چینی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش بیماری را تشدید کرده و ضمن وضع ممنوعیت سفر، تعطیلات سال نوی چینی را افزایش داده اند.

در میان نگرانی ها از گسترش شیوع کرونا، آمریکا و کانادا به اتباع خود در مورد سفر به چین هشدار داده اند. ارزش سهام در بازارهای آسیایی امروز به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از شیوع ویروس کاهش داشت.

ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی در نزدیکی بالاترین رقم ۲ ماه اخیر که دیروز به ثبت رسیده بود در نوسان بود و همین مسئله مانع از رشد بیشتر قیمت طلا شد.

سرمایه گذاران در انتظار اولین نشست فدرال رزرو آمریکا در سال جدید میلادی هستند که قرار است امروز آغاز شود. آمارها نشان می ده میزان فروش خانه های تک واحدی در آمریکا در ماه دسامبر به شکل غیرمنتظره ای کاهش داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها