بوتادین

تقاضای هند برای محصول استایرن بوتادین رابر، در آستانه آغاز فصل جشن‌ها در ماه نوامبر و بالا رفتن سطح قیمت‌های پیشنهادی افزایش می‌یابد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، تقاضای هند برای لاستیک استایرن بوتادین (SBR) در آستانه فصل جشن‌ها در ماه نوامبر همچنان افزایش می یابد و سبب افزایش قیمت‌های پیشنهادی در شرایط محدودیت در عرضه‌های تک‌محموله و فشار هزینه‌های مواد اولیه می‌شود.

قیمت پیشنهادی برای عرضه‌های تک‌محموله گرید غیر نفتی ۱۵۰۲ لاستیک استایرن بوتادین به‌دلیل تقویت سطح تقاضا، عرضه محدود و افزایش هزینه‌های خوراک بوتادین (BD)، حدود ۵۰ تا ۱۰۰ دلار به ازای هر تن افزایش یافته است.

یک معامله‌گر در بازارهای محصول لاستیک استایرن بوتادین گفت: قیمت پیشنهادی عرضه‌های تک محموله برای گرید غیرنفتی ۱۵۹۲ لاستیک استایرن بوتادین اکنون ۵۰ تا ۱۰۰ دلار به ازای هر تن برای عرضه‌های تک محموله جدید است زیرا تقاضا برای این محصول در هند در آستانه فصل جشن‌های ماه نوامبر افزایش یافته است.

داده‌های موسسه آی‌سی‌آی‌اس نشان می‌دهد که قیمت عرضه تک‌محموله گرید ۱۵۰۲ لاستیک استایرن بوتادین غیرنفتی در هفتم اکتبر به‌طور میانگین برای عرضه به‌صورت سی‌اف‌آر (CFR هزینه و بار) هند هزار و ۳۷۰ دلار بود که در بررسی هفتگی ۲۰ دلار به ازای هر تن بالاتر بوده است و از اوایل ماه اوت سال ۲۰۲۰ میلادی حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است.

تقاضا برای اتومبیل‌های کوچک و جمع و جور در آستانه فصل جشن‌های ماه نوامبر در هند در خلال نگرانی‌های درباره بهداشت عمومی به دلیل اوج‌گیری شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا) افزایش یافته است.

یک بازرگان گفت: اگرچه ممکن است در بعضی از مناطق هند قرنطینه محلی برای مهار موج جدید شیوع ویروس کرونا وجود داشته باشد، اما کارخانه‌های تولید لاستیک و اتومبیل بیشتر برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده با ظرفیتی بالاتر کار می‌کنند.

لاستیک استایرن بوتادین، ماده اولیه اساسی در تولید لاستیک برای صنعت خودروست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها