• ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
  • کد خبر: 51683
بیت کوین

بیت کوین یک روز قبل از عرضه سهام صرافی کوین بیس در بورس آمریکا، طی حدود یک ساعت دو بار رکورد خود را شکست و به ۶۳ هزار دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارزش بیت کوین، محبوب‌ترین سرمایه دیجیتال دنیا، در روز سه شنبه یعنی یک روز قبل از عرضه یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز مجازی در بورس نزدک به جدیدترین رکورد یعنی ۶۳۱۹۱ دلار رسید.

اطلاعات کوین دسک نشان می‌دهد ارزش بیت کوین در روز سه شنبه بیش از ۴ درصد افزایش یافته است. بزرگترین ارز مجازی دنیا از نظر سرمایه بازار طی حدود یک ساعت دو بار رکورد خود را شکست و حدود ساعت ۱۰:۱۱ به وقت گرینویچ، نزدیک به ۶۳ هزار دلار معامله می‌شد.

سایر ارزهای دیجیتال هم افزایش قیمت داشتند. اتریوم، دومین ارز مجازی بزرگ دنیا هم به رکورد جدید ۲۲۲۱ دلار رسید. در این بین، ارزش ریپل ایکس آر پی ۲۰ درصد طی ۲۴ ساعت بالا رفت.

تمایل به ارزهای مجازی از سوی سرمایه‌گذاران قبل از عرضه سهام کوین‌بیس در نزدک افزایش یافته است. این صرافی ارز مجازی که مقر آن در آمریکاست از امروز، چهارشنبه با نشانه «کوین» در بورس آمریکا معامله می‌شود. کوین بیس اولین شرکت از نوع خود است که به بازار سهام راه پیدا کرده و مقبولیت سرمایه‌های دیجیتال را توسط دنیای مالی سنتی بالا می‌برد. تحلیلگران در مورد ارزش احتمالی این شرکت توافق ندارند و پیش‌بینی آنها از ۱۹ میلیارد تا ۲۳۰ میلیارد دلار متغیر است.

ارزهای مجازی علاوه بر سرمایه‌گذاران فردی توانسته‌اند حمایت سرمایه‌گذاران سازمانی را هم بدست آورد و بسیاری شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی را آغاز کرده‌اند. شرکت پرداخت آنلاین پی‌پال یکی از جدیدترین نمونه‌های این شرکت‌هاست که ارزهای مجازی را به عنوان شکلی از پرداخت قبول کرده است. الون ماسک، مدیرعامل تسلا بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت قبول کرده و ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خود را در این ارز دیجیتال علنی کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها