plastikgranulat_digitalstock_fotolia_49126273_xxl_0.jpg

در هفته ای که گذشت ۴۷ هزار و ۲۰۱ تن پلیمر در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۵۱ هزار و ۲۵۳ تن و تقاضا نیز بالغ بر ۲۳۵ هزار و ۷۸۰ تن بود.

طی هفته گذشته با توجه به نزدیکی به اربعین حسینی بار دیگر پلی استایرن های معمولی و مقاوم در کانون توجه خریداران قرار گرفتند.

به طوری که گرید ۱۵۴۰ با حجم عرضه ۷۵۰ تن به میزان ۲۶۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۶۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۱۶ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ هم با حجم عرضه ۱۰۰ تن به میزان ۱۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۴۸ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های سبک فیلم هم با توجه به قرار داشتن در فصل مصرف نایلون های عریض با رقابت از سوی معامله گران خریداری می شوند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با حجم ۱۵۰۰ تن عرضه به میزان ۳۶۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۵۴ تومان بود.

گرید ۰۲۰ این مجتمع هم با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۸۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۹ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات نیز با توجه به کاهش عرضه ها در هفته ای که گذشت با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند. به طوری که گرید ۸۲۵ با ۴۴۰ تن عرضه ۱۴۶۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۱۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۲۵ تومان بود. گرید ۷۸۱ هم با عرضه ۹۲۴ تنی به میزان ۲۰۱۵۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۶۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها