• ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر: 1575

اداره آموزش و امور گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس با اعلام آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیست و چهارم، اعلام کرد داوطلبین با مراجعه به سایت این اداره نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»به نقل از سنا، اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای اعلام کرد، کارت ورود به جلسه آزمون‌های حرفه‌ای مرحله بیست و پنجم از امروز شنبه مورخ ۳۱ مرداد ۹۴ بر روی سایت این اداره قرار گرفته است.

بر این اساس داوطلبین می‌توانند با مراجعه به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس http://reg.seo.ir و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد پروفایل خود شده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

بیست و پنجمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه روز جمعه ششم شهریورماه امسال برگزار خواهد شد. لذا شرکت کنندگان به نکات مهم ذیل برای ورود به جلسه توجه داشته باشند.

۱- همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی معتبر (مطابق آنچه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج گردیده)، الزامی است.

۲- همراه داشتن وسایل اضافی، هم چون جزوه، کتاب، تلفن همراه (حتی به صورت خاموش)، تبلت، نوت بوک، هندفری، بلوتوث و ... در جلسه امتحان ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

۳- استفاده از ماشین حساب بلامانع است، اما جابجایی آن توسط داوطلبین ممنوع بوده و در صورت مشاهده آزمون هر دو نفر باطل خواهد شد.

۴- شرکت فرد دیگری به جای داوطلب اصلی، تخلف در آزمون محسوب و در صورت مشاهده با هر دو، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

۵- تمامی آزمون‌ها و سؤالات نمره منفی دارد، لذا هیچ گونه اظهار نظری در این خصوص ملاک نخواهد بود.

۶- از زدن هر گونه علامت در محل بارکد جداً خودداری نمایید. در صورت مشاهده، آزمون داوطلب تصحیح نشده و امکان محرومیت وی از آزمون بعدی نیز وجود خواهد داشت.

۷- در آزمون‌های اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه، احراز حد نصاب تمامی دروس و هم چنین میانگین کل الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها