سنگ آهن

بازرس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن گفت: از عرضه سنگ آهن در بورس کالا حمایت کرده و موافق آن هستیم زیرا بورس کالا مکانیزم خوبی برای کشف قیمت این محصول است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فولاد نیوز، سیدافشین حسینی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت عرضه سنگ آهن در بورس کالا توضیح داد: ما به عنوان انجمن سنگ آهن به شدت از این موضوع حمایت می‌کنیم. بنده خود چندین بار در انجمن این موضوع را مطرح کرده و با مسئولان بورس کالا جلسه داشتیم. بورس کالا نیز برای انجام این کار آمادگی لازم دارند. این روند در بازارهای خارجی نیز وجود دارد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم زیرا مکانیزم خوبی برای کشف قیمت است.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت را در حوزه معدن چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد: در سال‌های اخیر کمک‌هایی صورت گرفته اما ما همیشه شاهد موج‌های سینوسی با دولت بوده‌ایم. یعنی به عنوان مثال از یک موضوعی دفاع کردیم و طول موج را کاهش دادیم اما باز در مقابل جریان دیگری ایجاد شده است. بطورکلی اگر بخواهیم کابینه دوازدهم را در نظر بگیریم باید گفت که دوستان شنونده خوبی بودند.

حسینی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران در ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری افزود: روند همایش سنگ آهن ایران طی سال‌های گذشته حاکی از آن است که برگزاری رو به بهبود این رویداد است.انجمن سنگ آهن ایران در تلاش است تا برگزاری همایش از شکل کلاسیک همایش‌های ایران خارج شده و کار کاربردی در آن انجام شود. باید سعی کرد تعامل خارجی با جریان همایش بیشتر شود. این سمت و سو باید در همایش تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها