قیمت پایه محصولات پتروشیمی در نیمه دوم اردیبهشت ماه روز گذشته توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام شد.

سعید سلیمانی، مدیر کالایی کارگزاری آفتاب درخشان در گفت و گو با «پایگاه خبری بورس کالای ایران» در این باره گفت: اکثر پلیمرها نسبت به ابتدای ماه با افزایش قیمت روبه رو شدند، به طوری که گروه پلی استایرن ها بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ابتدای ماه تجربه کردند.

بنابر این گزارش، پلی استایرن مقاوم تبریز 774 تومان و پلی استایرن معمولی نیز 656 تومان نسبت به ابتدای ماه گران تر شدند. قیمت پایه این کالاها به ترتیب به رقم 5 هزار و 302 و 5 هزار و 71 تومان در اواسط اردیبهشت رسید. همچنین پلی استایرن انبساطی گرید 300 هم نسبت به ابتدای ماه اردیبهشت 450 تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

در گروه پلی اتیلن های سنگین؛ بادی ها ۲۰۹ تومان، پلی اتیلن سنگین ۵۲۵۱۸ جم ۲۰۸ تومان، ایکس تری ۸۱ تومان، پلی اتیلن سنگین ۷۰۰۰ F مهر و پلی اتیلن سنگین EX5 هم ۲۲۵ تومان نسبت به ابتدای ماه اردیبهشت افزایش قیمت داشتند.

مدیرکالایی کارگزاری آفتاب درخشان در ادامه افزود: پلی اتیلن های سبک فیلم هم نسبت به ابتدای ماه 7 درصد گران تر شدند، به طوری که پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام و لاله نسبت به نیمه نخست اردیبهشت 312 تومان در هر کیلو و پلی اتیلن های سبک خطی هم 331 تومان نسبت به ابتدای ماه رشد قیمت داشتند.

اما گروه پی وی سی با افت قیمت روبه رو شدند، نرخ جهانی پی وی سی نیز در تاریخ 26 آوریل 7 دلار نسبت به هفته ماقبل آن افت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها