فولاد

در هفته گذشته یعنی از ۱۴ تا ۱۸ مهر ماه ۱۳۴ هزار تن انواع محصولات فولادی در بورس کالای ایران عرضه شد که مانند اغلب مواقع محصولات طویل بیشترین عرضه و معاملات را به‌خود اختصاص دادند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، ورق گرم به میزان ۵۶ هزار تن عرضه شد که در مقابل آن ۶۹ هزار تن تقاضا داشت و در نهایت همه این محصولات مورد معامله قرار گرفتند. ورق سرد نیز به میزان ۷ هزار و ۵۰۰ تن عرضه شد که تقاضایی در حدود ۱۰ هزار تن داشت و این محصول تماما معامله شد. ورق گالوانیزه و ورق قلع‌اندود هم به میزان ۳ هزار و ۳۰۰ تن و یک هزار و ۱۰۰ تن مورد معامله قرار گرفتند.

میلگرد از سوی تولیدکنندگان به میزان ۶ هزار و ۷۰۰ تن عرضه شد که در مقابل آن ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا وجود داشت و این محصول نیز خریداری شد. تیرآهن از سوی ذوب آهن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ تن عرضه شد که تقاضای ۶ هزار و ۱۰۰ تنی در مقابل داشت و این محصول به‌طور کامل معامله شد. اما همان‌طور که بیان شد، وضعیت محصولات میانی چندان مناسب نبود، زیرا با وجود ۵۵ هزار تن عرضه این محصول در بورس کالا، تنها ۲۸ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت که در این میان ۲۵ هزار تن شمش بلوم مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها