قراضه

هفته گذشته بازارهای اصلی قراضه در سطح دنیا با تصحیح قیمت روبرو بودند. وارد کننده ها در ترکیه به دلیل مسائل سیاسی انتخابات اخیر از بازار فاصله گرفتند که این امر قیمت ها را پایین آورد.

به گزارش «کالاخبر»،توکیو استیل ژاپن به پایین آوردن قیمت خرید قراضه ادامه داد که به دلیل منفی تر شدن جو بازار داخلی ژاپن بود. هیوندایی استیل کره جنوبی قیمت درخواستی برای خرید قراضه از ژاپن را پایین آورد و از امریکا با قیمت هایی پایین خرید کرد.

در ترکیه قراضه وارداتی ۱۰ دلار افت قیمت هفتگی داشت و قراضه سنگین ۲۰-۸۰ امریکا  ۳۱۱ تا ۳۱۲ دلار هر تن سی اف آر ثبت شد. محصول اروپا نیز ۳۰۶ تا ۳۰۸ دلار هر تن سی اف آر بود. فعالان بازار ترکیه منتظر کنفرانس ۷ تا ۹ آوریل انجمن بین المللی تولید کنندگان و صادرکنندگان میلگرد هستند که در اسپانیا برگزار می شود، تا ببینند چه اثری بر بازار قراضه خواهد داشت.

توکیو استیل ژاپن قیمت خرید قراضه سنگین کلاس ۲ از بازار داخلی را ۴.۵ تا ۹ دلار کاهش داده و به ۲۹۲ تا  ۳۰۷ دلار هر تن رسانده است که انتظار می رود این افت قیمت بر مزایده صادراتی ۱۰ آوریل نیز اثر بگذارد. کره جنوبی هم برای خرید قراضه سنگین کلاس ۲ ژاپن به دنبال ۲۹۶ دلار هر تن فوب بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها