بورس کالا

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی خرداد ماه سال ۹۸، شاهد معامله یک میلیون و ۶۸۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۴ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش «کالاخبر»، طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۰ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۲۵۱ هزار و ۵۸۸ تن انواع قیر، ۱۸۹ هزار و ۱۱۸ تن انواع مواد پلیمری و ۱۰۴هزار و ۱۶۹ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۳۴۲ هزار و ۴۵۵ تن وکیوم باتوم، ۶ هزار و ۵۳۵ تن گوگرد، یک هزار و ۳۶۰ تن عایق رطوبتی، ۱۰۸ هزار و ۴۰ تن لوب کات و ۳۰ تن گازها و خوراک ها اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی خرداد ماه میزبان معامله ۶۷۳ هزار و ۲۶۷ تن انواع کالا به ارزش ۴۳ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال بود.در این تالار ۶۳۸ هزار و ۵۵۶ تن انواع فولاد، ۲۰ هزار و ۲۱۵ تن انواع مس، ۳۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۶ تن کنسانتره،  ۸هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۳۱ کیلو گرم شمش طلا، ۵ هزار تن سنگ آهن و ۷۲۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

بر اساس این گزارش تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی ماه گذشته شاهد معامله ۳۹۰ تن خرما بود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۴ هزار و ۵۳۶ تن کالا را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها