• ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
  • کد خبر: 27787
طلا

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد ادامه جنگ تجاری بین آمریکا و چین و سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا موجب افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد.

به گزارش «کالاخبر»، تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی شرکت کننده در نظرسنجی این هفته بر این باورند که ادامه جنگ تجاری بین آمریکا و چین و اعمال تعرفه های تجاری جدید دو کشور علیه یکدیگر از یک سو و سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت طلا در روزهای آینده نیز افزایش یابد.

بر اساس این گزارش پس از تصمیم آمریکا و چین برای اعمال تعرفه های تجاری جدید علیه یکدیگر و اظهارات جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در نشست سالیانه جکسون هول، قیمت طلا بار دیگر با افزایش چشمگیری روبرو شده و در پایان معاملات روز جمعه به بیش از ۱۵۲۶ دلار رسیده است.

در نظرسنجی این هفته ۱۵ تحلیلگر ارشد اقتصادی شرکت کردند که ۱۰ نفر معادل ۶۷ درصد پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته آینده افزایش خواهد یافت. ۴ نفر معادل ۲۷ درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده تغییری نخواهد داشت و یک نفر معادل ۸ درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده است.

در نظرسنجی آنلاین نیز ۸۶۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۵۲۴ نفر معادل ۵۴ درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد. ۱۸۳ نفر معادل ۲۵ درصد به کاهش قیمت طلا رای داده اند و ۱۵۹ نفر معادل ۲۱ درصد پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها