معدن

میزان استخراج و تولید شرکت های سرب و روی ایمیدرو (مهدی آباد، نخلک و انگوران) در ۵ ماهه نخست سال ۹۸ افزایش یافت. در این میان معادن مهدی آباد و انگوران افزایش سه رقمی ثبت کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از شاتا، مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۳۰۶ هزار و ۸۲۸ تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۲ هزار و ۴۶۶ تن بود که ۴۸۵ درصد افزایش نشان می دهد. این رقم در عین حال نسبت به برنامه (۱۰۰ هزار تن)، ۲۰۷ درصد افزایش یافت.

افزایش ۵ درصدی تولید کنسانتره نخلک

مجتمع معدنی سرب و روی نخلک در ۵ ماهه نخست امسال، ۳ هزار و ۲۴۸ تن کنسانتره سرب تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۳ هزار و ۹۳ تن)، ۵ درصد افزایش نشان می دهد.

همچنین این شرکت در ۵ ماهه نخست امسال، ۲۷ هزار و ۸۸۳ تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ هزار و ۴۲۴ تن بود که حاکی از افزایش ۶ درصدی است.

افزایش ۱۱۶ درصدی استخراج انگوران

مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال، ۳۸۹ هزار و ۸۹۵ تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم نسبت به برنامه تولید (۱۴۰ هزار تن)، ۱۷۸ درصد افزایش نشان می دهد.

این مجتمع در ۵ ماهه نخست امسال، ۲۲۴ هزار و ۲۱۴ تن ماده معدنی ارسال کرد که نسبت به برنامه (۱۴۰ هزار تن)، حاکی از رشد ۶۰ درصدی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها