تالار کشاورزی بورس کالای ایران امروز علاوه بر عرضه گندم خوراکی، کنجاله سویا پرک، شکرسفید، سبوس برنج و ذرت دانه ای، میزبان عرضه ۵ کیلوگرم زعفران نیز خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه ۱۷۶ هزار و ۵۳ ریال روی تابلو عرضه می رود. این شرکت همچنین، یک هزار تن مس مفتول را با قیمت پایه ۱۸۳ هزار و ۴۹۰ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، با قیمت پایه ۱۸۴ هزار و ۴۰ ریال روانه تالار معاملات می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد عرضه ۱۶۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط شرکت آذر فولاد امین است.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۷۳ هزار و ۷۵۰ تن انواع قیر، ۶۶۶۳ تن انواع مواد پتروشیمی، ۱۷ هزار تن وکیوم باتوم، چهار هزار تن لوب کات و ۱۳۰۰ تن گوگرد عرضه می شود.

گفتنی است، یک هزار تن گندم خوراکی، یک هزار تن کنجاله سویا پرک، ۲۰۰ تن شکرسفید، ۴۰۰ تن سبوس برنج، ۳۰۰ تن ذرت دانه ای و ۵ کیلوگرم زعفران روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۱۴۲ هزار تن انواع کالا روی تابلوهای معاملاتی بورس کالای ایران می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها