• ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر: 39544
مس

قیمت مس در LME روز جمعه ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین ۷۷ دلار افزایش داشت و به پنج هزار و ۱۷۶ دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۲۹ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه، ۱.۵ درصد رشد داشت و نسبت به هفته پیشین ۴.۳ درصد افزایش را تجربه کرد و به پنج هزار و ۱۷۶ دلار رسید.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۲۹ فرودین ماه، با افزایش ۷۲ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، ۱.۴ درصد رشد داشته و پنج هزار و ۱۹۴ دلار اعلام شده است. قیمت سه ماهه فلز سرخ ۴ درصد افزایش قیمت را نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۹ فروردین ماه، با افزایش چهار هزار و ۶۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۶۰ هزار و ۸۲۵ تن به ۲۶۵ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد در روز جمعه ۲۹ فرودین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به پنج‌شنبه، کاهش پنج دلاری داشته و برابر با ۱۸ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها