مس

قیمت مس روز جمعه ۲۴ آبان ماه در بورس فلزات لندن، ۲۳ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، کاهش داشت و کمترین قیمت ۱۲ روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۲۴ آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش ۲۳ دلاری، ۰.۴ درصد افت نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۳ آبان ماه داشته و به پنج هزار و ۸۱۲ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز جمعه نسبت به هفته گذشته با افت ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۲۴ آبان ماه، با کاهش ۰.۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با کاهش ۱۹ دلاری از پنج هزار و ۸۵۴ دلار در روز پنج‌شنبه به پنج هزار و ۸۳۵ دلار رسیده، همچنین قیمت سه ماهه این فلز، نسبت به هفته گذشته ۲.۲ درصد افت داشته است. مس با کاهش ۲۳ دلاری در روز ۲۴ آبان ماه کمترین قیمت ۱۲ روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۴ آبان ماه، با افزایش سه هزار و ۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۲۱ هزار و ۷۲۵ تن به سطح ۲۲۴ هزار و ۷۷۵ تن رسیده است.

 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد که در روز جمعه ۲۴ آبان ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش چهار دلار بر تنی نسبت به روز پنج‌شنبه همراه بود و با این میزان افزایش، به ۲۳ دلار بر تن رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها