طلا

پیش بینی می شود طلا طی یک هفته پیش رو با کاهش سرعت رشد قیمت روبرو شده و در انتهای هفته به رقمی کمتر از ارزیابی‌ها برسد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سایت طلا؛ از ابتدای هفته، بهای طلا تلاش می کند تا به سوی سطح ۱۸۰۰ دلار در هر اونس حرکت کند؛ آنهم پیش از آنکه از پیشروی های قبلی عقب کشیده شود. گرچه نمودارها نشان دهنده وضعیت منفی در کوتاه مدت هستند اما هنوز هم به اعتقاد کارشناسان، قیمت در اوج و روند آن صعودی است.

اگر بهای طلا به زیر ۱۶۸۰ دلار در هر اونس شکسته شود،‌ می توانیم پیش بینی بعدی آن را ۱۶۰۰ دلاری شدن بدانیم. طلا ممکن است که در کوتاه مدت نزول قیمت پیدا کند اما صراحتا باید گفت که هیچ دلیلی وجود ندارد که بهای آن در درازمدت دچار سقوط شود.

بازار طلا، بازاری است که باید فرصت های طلایی و جذب طرفداران خود را در درازمدت انجام دهد بنابراین با توجه به زمان کافی موجود در این عرصه،‌ شکارچیان قیمت وجود دارند که همچنان به ۲ هزار دلاری شدن این فلز زرد فکر می کنند.

روند صعودی شدیدی که اکنون وجود دارد ناشی از هراس بسیار زیادی است که در جریان اقتصادی دنیا ایجاد شده و البته سایر عرصه های سرمایه گذاری که دچار رکود یا سقوط شده اند. اگر وضعیت موجود به همین شکل ادامه پیدا کند، احتمالا بازار طلا مکانی خواهد بود که شما به جای آنکه تلاش کنید آن را جلو کشانده یا عقب برانید، باید در آن در حالت سکون باقی بمانید!

نهایتا اینکه نوسانات در این بازار افزایش یافته و این به طور کلی، بدین معناست که طلا به تلاش خود برای جذب خریداران بیشتر ادامه می دهد. در عین حال، تلاش دارد از اقدامات خطرناک و ریسک آلود افراد زیاده خواه دور بماند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها