• ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 44063
بیلت

پس از سه ماه فعالیت مداوم، چینی ها در آستانه ماه اکتبر و تعطیلات ۸ روزه پیش رو، واردات بیلت از کلیه مبادی را متوقف کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از پلنر، بهای بیلت داخلی چین تنها طی دو هفته با ۱۵۰ یوان افت به حوالی ۳۳۲۰ یوان رسیده است که متناسب با قیمت ۴۱۵ دلار در هر تن سی اف آر از صادرکنندگان غیر آسه‌آن می‌باشد.

چینی ها تعطیلات ۸ روزه ای را در پیش رو دارند و این موضوع نیز مزید بر علت شده تا واردات بیلت متوقف شود. قیمت‌های صادرکنندگان در منطقه منا و سی‌آی‌اس نتوانسته انتظارات خریداران چینی را برآورده سازد و سایر بازارهای مصرف نیز همچنان درگیر مقابله با آثار سوء شیوع کرونا ویروس می‌باشند. در حقیقت می توان گفت که موتور محرکه صادرات محصولات نیمه نهایی فعلا از حرکت باز ایستاده و در کوتاه مدت، تمایل به خرید محصولات داخلی از واردات بالاتر است.

این در حالیست که تولید فولاد چین در ۱۰ روزه دوم سپتامبر، علیرغم انتظارات، مجددا موج صعودی به خود گرفته است و فشار بر قیمت محصولات نهایی را افزایش داده است‌. دیگر کشورهای شرق آسیا نیز در پی سرد شدن بازار چین، قیمت‌های خرید خود را بین ۵ تا ۱۰ دلار پایین آورده اند. فیلیپینی ها بر این باورند که در هفته آینده، موج جدید کاهش قیمت‌ها را شاهد خواهند بود و لذا از خرید محموله های جدید خودداری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها