«کریستوفر وچیو» تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری «دیلی اف ایکس» گفت: تقویم های خود را برای نشست ۱۶ دسامبر فدرال رزرو آمریکا تنظیم کنید، چرا که پس از انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا، بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر قطعی خواهد بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص بهبود اوضاع بازار اشتغال در ماه اکتبر، انتظارات و گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال تقویت شده است.

موسسه تحقیقاتی «براون برادرز» اعلام کرد: آمارهای اشتغال در آمریکا به طور قابل توجهی قوی تر از انتظارات سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی بوده است.

این موسسه معتقد است، دیگر جای هیچ شکی باقی نمانده است که فدرال رزرو در نشست دسامبر مساله افزایش نرخ بهره را در دستور کار قرار خواهد داد.

همچنین «کریستوفر وچیو» تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری «دیلی اف ایکس» گفت: تقویم های خود را برای نشست ۱۶ دسامبر فدرال رزرو آمریکا تنظیم کنید، چرا که پس از انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا، بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر قطعی خواهد بود.

از سویی نظر سنجی ها نشان می دهد که پیش از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به ۶۰ درصد رسیده ولی پس از انتشار این گزارش احتمال افزایش نرخ بهره به بیش از ۷۴ درصد رسیده است.

منبع: کیتکو نیوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها