taxes-accounting-business.jpg

مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۸شهریور و ۱۱مهر نشان می دهد که برخی از کالاها با افزایش و برخی دیگر نیز کاهش داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به اسید استیک با ۹درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته است، این کالا از رقم ۹۳۹ به یک هزار و ۲۴ تومان رسیده است. متانول نیز در رده دوم افزایش قیمت ها با ۴.۹ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل قرار دارد، این کالا نسبت به دو هفته قبل ۲۸ تومان گران شده است. 

همچنین ایزوبوتانول نیز نسبت به دو هفته گذشته ۴.۸ درصد افزایش قیمت داشته است، این کالا از رقم یک هزار و ۷۴۳ تومان به یک هزار و ۸۲۸ تومان رسیده است. همچنین اوره صنعتی نیز نسبت به دو هفته قبل ۳ درصد رشد قیمت داشته است.

در همین حال گاز پروپان، بوتان و گاز مایع صنعتی(LPG) و کریستال ملامین نیز نسبت به دو هفته قبل حدودا ۰.۵ درصد افزایش قیمت داشتند.

کمترین افزایش قیمت ها نیز متعلق به زایلین مخلوط، با ۰.۷ درصد بوده است، این کالا از رقم ۲ هزار و ۱۲۱ تومان به ۲ هزار و ۱۳۶ تومان رسیده است. اسیدترفتالیک نیز با رقم ثابت ۲ هزار ۱۷۷ تومان گزارش شده است.

در همین حال منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول، نرمال بوتانول، بنزن، استاین منومر، پارازایلین و اورتوزایلین در گروه محصولات شیمیایی با کاهش قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند.

بیشترین افت قیمت نسبت به دو هفته قبل مربوط به استایرن منومربا ۳.۴ درصد کاهش است، این کالا ۱۱۴ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شده است. منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول نیز با ۳.۲ درصد افت روبه رو شده اند، این کالاها به ترتیب ۶۵ و ۷۵ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند. بنزن نیز با ۲.۸ درصد کاهش قیمت در ردیف بعدی افت قیمت ها قرار دارد، پارازایلین و اورتوزایلین نیز به ترتیب ۰.۴ و ۰.۲ درصد افت داشته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها