تالار محصولات کشاورزی روز یکشنبه ۱۸ مردادماه، شاهد ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالا در بورس کالای ایران است که درصورت وجود تقاضا ۵ هزار و ۴۰۰ تن بر این میزان افزوده می شود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، ۱۴۰۰ تن اسید کلریدریک، اسید نیتریک و سودکاستیک به صورت سلف و ۸۶ هزار و ۶۹۷ تن انواع دیگر مواد پلیمری، شیمیایی، وکیوم باتوم،گوگرد، قیر و لوب کات به صورت نقدی در تالار فرآورده های نفتی و پترشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن انواع قیر بر میزان قیر عرضه شده اضافه می شود.

بر اساس این گزارش، در این روز، ۲تن خرفه، ۱۴ هزار تن قیر ۶۰.۷۰ و ۱۰۰ تن عایق رطوبتیBOFبه صورت صادراتی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه ۷۳۸ تن میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان را به صورت سلف و به قیمت پایه ۱۴هزار ریال در هر کیلوگرم تجربه می کند.

علاوه براین، در گروه مس ۲۲ هزار و ۶۰۰ تن انواع مس مفتول، مس کاتد و مس کم عیار شرکتهای ملی صنایع مس ایران و صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه یم شود که در صورت وجود تقاضا ۵ هزار و ۱۷۰ تن دیگر بر این میزان اضافه می شود. همچنین، ۱۴۰ تن سولفورمولیبدن، و ۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران عرضه می شود.

همچنین، ۲ هزار تن شمش هزار پوندی ۹۹.۷۵ شرکت هرمزال و ایرالکو با افزایش عرضه ۳ هزار تن در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

بر این اساس، ۵۰۰ تن انواع شمش روی شرکت صانع روی زنجان نیز در این تالار بر روی تابلوی عرضه می رود.

در مجموع عرضه های تالار معاملات بورس کالای ایران در این روز به ۱۴۳ هزار و ۶۹۵ تن انواع کالا می رسد که در صورت وجود تقاضا ۴۱ هزار و ۴۳۰ تن بر این حجم افزوده می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.