تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین سطح حمایتی ۱۰۶۰ و سطح مقاومتی ۱۱۰۰ دلاری در نوسان خواهد بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود برای نخستین بار از سال ۲۰۰۶ میلادی نرخ بهره را افزایش خواهد داد، تقویت ارزش دلار همچنان فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال حاکی است سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت ۱۰۶۰ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

اگر این سطح حمایتی شکسته شود قیمت طلا احتمالا تا ۱۰۵۰ دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت و زمینه لازم برای افت قیمت طلا تا ۱۰۰۰ دلار فراهم خواهد شد.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی ۱۱۰۰ دلار است و با شکسته شدن این سطخ می توان به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

تازه ترین نظرسنجی ها از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست روز سه شنبه به شدت افزایش یافته است.

منبع: پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها