تالار بورس کالا

۱۷۹.۷ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳.۲۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی (تا ساعت ۱۶ امروز) معامله شد.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز بازار فیزیکی (تا ساعت ۱۶ امروز) بیش از ۱۷۹ هزار و ۷۴۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان معامله شد.

در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی ۹۵ هزار و ۲۱۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش یک هزار و ۶۶۹ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان معامله شد که بیشترین حجم آن مربوط به معاملات میلگرد به میزان ۴۲ هزار و ۲۹۱ تن بود. در این تالار ۳۶ هزار تن خاک روی هم معامله شد.

معاملات آهن هم ۱۲ هزار و ۲۲۶ تن بود. البته در این تالار ورق گرم، نبشی، ناودانی و در تالار سیمان (به صورت مچینگ) هم 4 هزار و 500محصول معامله شد.

در تالار صادراتی کیش نیز ۶۰ هزار و ۷۷۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۷۹۶ میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان معامله شد. در تالار صادراتی بیشترین حجم معاملات مربوط به قیر صادراتی به میزان ۳۰ هزار و ۶۷۰ تن بود. ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت نیز در این تالار معامله شد.

البته در تالار صادراتی دو محصول عایق رطوبتی و ریل صنعتی (متعلق به ذوب آهن اصفهان) نیز معامله شد.

در تالار پتروشیمی نیز ۱۸ هزار و ۳۱۶.۴ تن انواع کالا و محصول پتروشیمی به ارزش ۷۳۶ میلیارد و ۷۸۶ میلیون تومان معامله شد.

برای تالار حراج باز نیز ۸۹۰ تن محصول و برای تالار فرعی ۲۵ تن مکالا و محصول فروخته شد. البته این آمار اعلامی تا ساعت ۱۶ امروز است و امکان افزوده شدن به حجم معاملات وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها