مجمع

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بورس کالای ایران برای تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ می گذرد، سود نقدی مصوب مجمع صاحبان سهام طبق وعده مدیرعامل بورس کالا به حساب سهامداران حقیقی واریز شد.

به گزارش کالاخبر ، سود تقسیمی شرکت بورس کالای ایران کمتر از ۲۴ ساعت بعد از برگزاری مجمع سالانه با استفاده از اطلاعات سامانه سجام به حساب صاحبان سهام این شرکت واریز شد تا بورس کالای ایران هم به جمع شرکت های رکورددار در واریز سود نقدی در سریع ترین زمان ممکن بپیوندد.

مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ بورس کالای ایران روز یکشنبه مورخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن همایش های نورالرضا با حضور جمع کثیری از سهامداران رسمیت یافت که تقسیم سود نقدی ۱۰۰ ریالی به ازای هر سهم با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید که کام سهامداران «کالا» امروز با واریز سود، شیرین شود.

گفتنی است روز گذشته سید جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران در مجمع سالانه در خبری خوش به سهامداران حقیقی شرکت اعلام کرد که با اقدامات انجام شده، سود نقدی یک روز بعد از برگزاری مجمع واریز می شود که این موضوع با استقبال ویژه سهامداران و ابراز خرسندی آن ها رو به رو شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها