فولاد

جدیدترین آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از صادرات انواع محصولات فولادی در چهار ماهه امسال، حاکی از افزایش صادرات محصولات میانی، میلگرد و تیرآهن است.

به گزارش کالاخبر ، براساس آمار تولیدکنندگان فولاد، صادرات محصولات میانی زنجیره فولاد با افزایش ۲۴.۹ درصدی از ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار تن در چهار ماهه پارسال به ۲ میلیون و ۷۶۱ هزار تن در مقایسه با مدت مشابه امسال رسید.

همچنین صادرات آهن اسفنجی از ۱۶۶ هزار تن در چهار ماهه پارسال به ۵۸ هزار تن در چهار ماهه ۲۰۲۳ میلادی افت کرد، این ارقام تفاوت ۶۵.۱ دارند.

در میان انواع محصولات تخت صادرات ورق‌های پوشش‌دار در چهار ماهه نخست امسال تفاوت چشمگیری در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشت و از ۲۸ هزار تن به ۲ هزار تن کاهش پیدا کرد.

همچنین صادرات میلگرد نیز از ۶۷۴ هزار تن در چهار ماهه نخست پارسال به ۸۰۰ هزار تن در مقایسه با مدت مشابه امسال افزایش داشت.

بنا بر آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران؛ فولادسازان کشور از ابتدای فروردین تا پایان تیر امسال ۶۶ هزار تن تیرآهن صادر کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش بیش از دو برابری داشت. در مدت مشابه پارسال حجم صادرات تیرآهن ایران ۳۲ هزار تن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها