گواهی سپرده

بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ میزبان معامله ۸ میلیون و ۳۴۰ ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان بود. شمش طلا از لحاظ ارزش معاملات و سیمان از نظر حجم معاملات برتر از سایر دارایی ها، در جایگاه نخست ایستاد.

به گزارش کالاخبر ، ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۹۹۲ ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۴۹۹ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان در بازار گواهی سپرده کالایی در بورس کالا در هفته گذشته معامله شد.

در هفته منتهی به ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ بیش از ۶۷۹ هزار گواهی سپرده تمام سکه طلا به ارزش ۱۸۹ میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان منعقد شد.

در جریان معاملات هفته گذشته، ۵۲۳ هزار و ۲۲۶ اوراق گواهی سپرده شمش طلا در حالی منعقد شد که این دارایی پایه ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون تومان را ثبت کرد.

سیمان با ثبت معامله ۴ میلیون و ۵۴۹ هزار گواهی سپرده، رتبه نخست از نظر حجم را به ثبت رساند و ارزش معاملات این دارایی ۴.۹ میلیارد تومان شد.

ارزش معاملات ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۳۴۰ گواهی سپرده زعفران ۱۰۶ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان بود و ارزش معاملات ۲۷۸ هزار و ۴۲۶ گواهی سپرده شیشه نیز ۳۷.۵ میلیارد تومان شد.

۸.۳ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا دست‌ به‌ دست شد

۸.۳ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا دست‌ به‌ دست شد

۸.۳ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا دست‌ به‌ دست شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها