• ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر: 86833
بیت کوین

در حال حاضر بیت‌کوین و اتر رشد ملایمی را در میان پیش‌بینی تصمیمات نرخ بهره نشان می‌دهند.

به گزارش کالاخبر به نقل از کریپتوکارنسی، بر اساس داده‌های کوین گکو، بازار ارزهای رمزپایه آخر هفته نسبتا آرامی را تجربه کرد و توکن‌های اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) تغییرات کمی در قیمت‌ نشان دادند. طبق گزارش منتشرشده در روز دوشنبه، ارزش کل بازار طی ۲۴ ساعت به میزان ۰.۴ درصد رشد کرد.

بیت‌کوین اندکی کمتر از ۲۶ هزار و ۷۰۰ دلار معامله شد در حالی که اتر در ساعات بعدازظهر آسیا در روز دوشنبه با قیمت ۱۶۳۰ دلار مبادله شد. هر دو ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. شاخص بازار کوین دسک (CMI) منعکس کننده این روند کند بود و تنها ۰.۳ درصد افزایش یافت.

انحلال قراردادهای آتی کریپتو به کمترین میزان خود از اواسط آگوست یعنی ۴۸ میلیون دلار رسید. در همین حال، سود باز که به تعداد قراردادهای آتی اشاره دارد، چهار درصد رشد کرد که نشان از کاهش جو بازار دارد.

در میان توکن‌های اصلی، تون کوین (TON) طی روز گذشته افت یک درصدی را تجربه کرد. این کاهش، احتمالا به دلیل افزایش ۴۰ درصدی معاملات در هفته گذشته پس از اعلام تلگرام مبنی بر ادغام یک برنامه مبتنی بر تون کوین در پلتفرم خود است.

با این حال، محیط کریپتو ممکن است در روزهای آینده با تصمیمات کلیدی در بازارهای سنتی با تلاطم مواجه شود. سایمون پیترز، تحلیلگر بازار در پلتفرم سرمایه‌گذاری eToro گفت: «بازارها ممکن است در چند روز آینده با نگرانی حرکت کنند زیرا ما منتظر انتشار داده‌های اصلی از بریتانیا و ایالات‌متحده هستیم و بانک‌های مرکزی هر دو کشور تصمیمات جدید نرخ را در اواخر این هفته اعلام خواهند کرد.»

پیترز همچنین خاطرنشان کرد که با وجود کاهش نرخ تورم در هر دو اقتصاد، نشانه‌هایی وجود دارد که این عقب‌نشینی ممکن است هنوز به‌طور کامل احساس نشود.

وی افزود که مانند سایر دارایی‌های ریسک‌پذیر، دارایی‌های کریپتو نسبت به انتظارات نرخ حساس هستند و هرگونه سخت‌تر شدن موارد می‌تواند احساسات سرمایه‌گذاران را کاهش دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۰۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۹.۰۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۲ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰.۱۲ میلیارد دلار است که ۶۲.۵۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۳ میلیارد دلار است که ۷.۶۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۷.۶۲میلیارد دلار است که ۹۱.۶۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۵ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۶ هزار و ۸۴۰.۴۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۴ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۳۶.۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۲۱ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۱۶.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۴۷ درصد افزایش

۵- ریپل

قیمت: ۰.۵۰۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۲۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۲۷ درصد افزایش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها