• ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
  • کد خبر: 87099
ملک

بورس کالای ایران در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش ۲۶ ملک در قالب آپارتمان و مغازه متعلق به دولت که عرضه کننده آن سازمان خصوصی‌سازی است، خبر داد.

به گزارش کالاخبر ، در اطلاعیه های مدیریت پذیرش بورس کالای ایران آمده است: ملک‌های پذیرش شده متعلق به دولت بوده که عرضه کننده آن سازمان خصوصی سازی است.

این ۲۶ ملک پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۷ مهر در بازار فرعی برس کالا مورد تصویب قرار گرفت.

براساس امیدنامه و اطلاعیه پذیرش این املاک به شرح زیر هستند:

یک دستگاه آپارتمان اداری-انتظامی با کاربری اداری-انتظامی به پلاک ثبتی ۲۳۳۲/ ۳۹۹۶ به مساحت ۲۰۸ مترمربع عرصه و ۸۴ مترمربع اعیان – طبقه اول شرقی از مجتمع ۳ طبقه، روی همکف، کلا ۷ واحدی – واقع در استان گلستان، شهر گرگان.

یک دستگاه آپارتمان اداری-انتظامی با کاربری اداری-انتظامی به پلاک ثبتی ۲۳۳۵/ ۳۹۹۶ به مساحت ۲۰۸ مترمربع عرصه و ۸۴.۵ مترمربع اعیان – طبقه اول مجتمع سه طبقه با ۲۵ سال قدمت – واقع در استان گلستان، شهر گرگان.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۳/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۷۳.۶۹ مترمربع اعیان – نمای خارجی سنگ تراورتن و دارای آسانسور دوتایی – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۸۵/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۷۳.۶۹ مترمربع اعیان – قدمت بنا ۱۰ سال و دارای آسانسور دوتایی – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۵/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۷۳.۶۹ مترمربع اعیان – طبقه دوم واحد شمالی و دارای آسانسور دوتایی – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان تجاری به پلاک ثبتی ۷۷۱/ ۲۲۵۹ با کاربری تجاری به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۵۱.۱۴ مترمربع اعیان – طبقه همکف ساختمان بصورت اسکلت بتنی و دارای آسانسور دوتایی – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۸۰/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۰.۴۱ مترمربع اعیان – طبقه پنجم و دارای آسانسور دوتایی – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۸/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۰.۴۱ مترمربع اعیان – آب و برق و گاز و تلفن مجزا، سیستم سرمایش و گرمایش هواساز و دارای پارکینگ و انباری – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۷/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۷۳.۶۹ مترمربع اعیان – آب و برق و گاز و تلفن مجزا، سیستم گرمایش و سرمایش هواساز و دارای پارکینگ و انباری – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۹۲۵/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۰.۴۱ مترمربع اعیان – آب و برق و گاز و تلفن مجزا، سیستم گرمایش و سرمایش هواساز و دارای پارکینگ و انباری – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۴/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۳.۶۸ مترمربع اعیان – آب و برق و گاز و تلفن مجزا، سیستم گرمایش و سرمایش هواساز و دارای پارکینگ و انباری – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۸۱/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۷۰.۴۸ مترمربع اعیان – آب و برق و گاز و تلفن مجزا، سیستم گرمایش و سرمایش هواساز و دارای پارکینگ و انباری – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۹/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۷۰.۴۸ مترمربع اعیان – آب و برق و گاز و تلفن مجزا، سیستم گرمایش و سرمایش هواساز و دارای پارکینگ و انباری – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۶/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۳.۶۸ مترمربع اعیان – ساختمان دارای اسکلت بتنی، کف سرامیک، پنجره های دو جداره، نمای داخلی دیوار پوش پس وی سی و نمای خارجی سنگ تراورتن – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۸۴/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۳.۶۸ مترمربع اعیان – ساختمان دارای اسکلت بتنی، کف سرامیک، پنجره های دو جداره، نمای داخلی کاغذ دیواری و نمای خارجی سنگ تراورتن – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۸۳/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۳.۶۸ مترمربع اعیان ساختمان - دارای اسکلت بتنی، کف سرامیک، پنجره های دو جداره، نمای داخلی کاغذ دیواری و نمای خارجی سنگ تراورتن – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۷۷۲/ ۲۲۵۹ به مساحت ۳۴۸ مترمربع عرصه و ۱۸۳.۶۸ مترمربع اعیان - ساختمان دارای اسکلت بتنی، کف سرامیک، پنجره های دو جداره، نمای داخلی کاغذ دیواری و نمای خارجی سنگ تراورتن – واقع در استان لرستان، شهرستان خرم آباد.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۴۹۵۲/ ۱۳۹ به مساحت ۳۷.۲۵ مترمربع اعیان آشپزخانه و اتاق بزرگ – واقع در استان همدان، شهرستان بهار (خیابان امام خمینی).

یک باب مغازه به پلاک ثبتی ۱۰۵۵ با کاربری تجاری به مساحت ۲۴.۱۸ مترمربع عرصه و ۳۵ مترمربع اعیان – همکف و یک نیم طبقه در انتهای مغازه جمعا به مساحت ۳۵ مترمربع – واقع در استان اصفهان، شهر کاشان (دروازه دولت).

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۳۱۲۱/ ۱۲ به مساحت ۲۳۹.۴۰ مترمربع عرصه و ۱۷۶.۵۰ مترمربع اعیان – طبقه دوم یک مجتمع سه طبقه، واحد مسکونی دارای هال و آشپزخانه اپن و سه اتاق خواب – واقع در استان گلستان، شهرستان گرگان.

یک دستگاه ساختمان با کاربری تجاری به پلاک ثبتی ۲۱/ ۹۳۳ به مساحت ۵۸۹.۶۹ مترمربع عرصه و ۴۵۰ مترمربع اعیان – ۴۵۰ مترمربع مساحت اعیان که ۲۵۰ متر بصورت نیمه اسکلت با حداقل مشخصات فنی و ۲۰۰ متر آن بصورت تجاری و اداری دارای اسکلت فلزی، سقف طاق ضربی است و نمای بیرونی سیمانی و کف موزاییک و نمای داخل سفیدکاری است، ساختمان دارای انشعابات آب و برق و گاز شهری است – واقع در استان سمنان، شهر دامغان - خیابان امام خمینی (محل زندان سابق)

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۲۵۶/ ۳۶۸۸ به مساحت ۴۱۵.۳۴ مترمربع عرصه و ۱۰۶.۹۵ مترمربع اعیان – طبقه اول یک مجتمع ۴ طبقه، روی همکف کلا ۱۲ واحده با آسانسور – واقع در استان گلستان، شهرستان گرگان.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۲۶۱/ ۳۶۸۸ به مساحت ۴۱۵.۳۴ مترمربع عرصه و ۸۶.۱۵ مترمربع اعیان – واحد دارای هال، آشپزخانه اپن و دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام – واقع در استان گلستان، شهرستان گرگان.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۲۶۵/ ۳۶۸۸ به مساحت ۴۱۵.۳۴ مترمربع عرصه و ۱۰۶.۹۵ مترمربع اعیان – واحد دارای هال، آشپزخانه اپن و دو اتاق خواب و سروریس بهداشتی و حمام – واقع در استان گلستان، شهرستان گرگان.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۳۱۲۰/ ۱۲ به مساحت ۲۳۹.۴۰ مترمربع عرصه و ۱۷۴.۴۲ مترمربع اعیان – واحد دارای هال، آشپزخانه اپن و دو اتاق خواب و سروریس بهداشتی و حمام – واقع در استان گلستان، شهرستان گرگان.

یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۱۳۵۷/ ۳۹۹۶ به مساحت ۵۵۶.۸۶ مترمربع عرصه و ۱۸۰ مترمربع اعیان – واحد مسکونی دارای هال و پذیرایی و سه اتاق خواب و آشپزخانه اپن و توالت و حمام و تراست کف سیمانی و موکت دیوارها گچ کاری و کاغذ دیواری (تقریبا مستعمل) اسکلت فلزی و قدمت بنا ۳۵ سال است – واقع در استان گلستان، شهرستان گرگان.

عرضه تمامی این واحدها به صورت یکجا صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها