مهشید کرد

رئیس اداره توسعه سامانه های ابزارهای نوین مالی بورس کالای ایران از انتشار نسخه ۵.۶ درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی بورس کالا از اواسط دی ماه خبر داد.

مهشید کرد در گفت و گو با کالاخبر با بیان اینکه درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای نوین جهت دسترسی سریع و آسان سرمایه گذاران به سیستم های معاملاتی بازارهای مشتقه و ابزارهای نوین مالی در کنار امنیت بالا ایجاد شده است، اظهار داشت: این درگاه به گونه ای طراحی شده است که تمامی فرآیندهای بازار مشتقه و ابزارهای نوین مالی بورس کالا را پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه یک سامانه جامع معاملاتی بر روی این سرویس‌ها قابل پیاده‌سازی است، ادامه داد: از این رو شرکت‌های OMS به عنوان ارائه دهنده خدمات برخط به کارگزاران باید نسبت به توسعه و به روزرسانی آن در اسرع وقت اقدام کنند و کارگزاران نیز پیگیر این مهم باشند.

رئیس اداره توسعه سامانه های ابزارهای نوین مالی بورس کالای ایران در خاتمه به قابلیت های نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزارهای مالی اشاره کرد و گفت: توسعه بازار گواهی سپرده کالایی، امکان توثیق گواهی سپرده به منظور استفاده از آن به صورت تضامین در اخذ موقعیت در بازار مشتقه و امکان انجام معاملات کاوردکال در بازار اختیار معامله که یکی از استراتژی های معاملات آپشن است، از جمله مزایای این نسخه جدید به شمار می آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها