بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۳ تن انواع محصول به ارزش ۳۱.۴ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته رشد ۱۹.۴ درصدی را در حجم معاملات تجربه کرد. سنگ‌آهن، سیمان، فولاد و آهن اسفنجی سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی، وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۳۹۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۹.۹ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۴۸۰ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۶ تن سیمان، ۴۲۹ هزار و ۹۷۵ تن فولاد، ۱۸۹ هزار و تن آهن اسفنجی، ۹ هزار و ۷۳۰ تن مس، ۷ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۲۱۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۵۴۶ هزار و ۵۷۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰.۸ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۶۰ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵۸ هزار و ۲۲۴ تن قیر، ۱۰۸ هزار و ۶۴۲ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۳ هزار و ۵۲۷ تن مواد شیمیایی، ۱۰ هزار و ۷۱۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۸۰۷ تن روغن، ۵۰۰ تن سلاپس واکس و ۳۲۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸۰ هزار و ۵۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶۴۳ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها