بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۱ تن انواع محصول و ۲۷۰ دستگاه خودرو به ارزش ۳۴.۲ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به این ترتیب سیمان، سنگ‌آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی، قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۲۸ تن انواع کالا و ۲۷۰ دستگاه خودرو به ارزش ۲۰.۶ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۴۲ تن سیمان، ۷۷۹ هزار تن سنگ آهن، ۴۵۱ هزار و ۹۰۶ تن فولاد، ۸۱ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹ هزار و ۲۴۰ تن مس، ۸ هزار و ۴۳۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۹۱۰ تن روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین ۲۰۰ دستگاه وانت کارا تک کابین، ۵۰ دستگاه کاپرا و ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فاو در این تالار معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۶۹۶ هزار و ۴۴۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۳.۱ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی۲۹۳ هزار و ۸۴۳ تن قیر، ۱۸۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۴ هزار و ۶۹۲ تن مواد پلیمری،۵۹ هزار و ۶۰۰ تن لوب کات، ۳۴ هزار و ۳۸۸ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۸۳۰ تن روغن، ۵ هزار و ۶۵۰ تن گوگرد و ۲۴۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۹ هزار و ۱۹۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۱۷ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها