بورس کالا

در هفته گذشته رویدادهایی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که از مهم ترین آنها می توان به"معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در نخستین ماه از سال"،"عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا" و "ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو" اشاره کرد.

معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در نخستین ماه از سال

به گزارش کالاخبر ،از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، ۵.۶ میلیون تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۶.۵ میلیون تنی مواجه و ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۵۴۰ تن آن دادوستد شد که ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان را ثبت کرد.

از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، ۱۰ میلیون و ۶۷۶ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۰ هزار و ۶۷۶ تن سیمان به ارزش ۱۱.۸ میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J۶P-۴۶۰) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه ۹ اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو سیبامتوربه قیمت پایه ۴ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان با درصد پیش پرداخت۱۰ درصدی عرضه می شود.

ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده فاو که قرار است یکشنبه ۹ اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد.

مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها