عصر فولاد

دولت چین اعلام کرده که تعداد خطوط تولیدی فولاد غیر استاندارد این کشور بیشتر از حد انتظارات قبلی است و پیش بینی شده تا پایان ژوئن سال جاری این خطود غیر استاندارد تعطیل شوند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، اوایل سال ۲۰۱۷ دولت چین اعلام کرد همه خطوط تولید فاقد استاندارد را تعطیل می‌کند که در آن زمان حدود ۱۰۰ میلیون تن در سال تخمین زده شده بود. این در حالی بود که در ماه مارس اعلام شد، بیش از نیمی از این خطوط از زنجیره تولید خارج شده‌اند. حال اخیرا اعلام شده ۵۰۰ کارخانه با مجموع ظرفیت تولید ۱۱۹ میلیون تن در سال شناسایی شده اند که فولاد فاقد استانداردهای لازم تولید می‌کنند. زمان اعلام شده برای تعطیلی آن ها تغییر نکرده وهمان ۳۰ ژوئن سال جاری است. دولت ۹ گروه کاری به بخش‌های اصلی تولید فولاد می فرستد تا بازرسی های لازم را انجام دهند.

همچنین در سه ماه نخست سال جاری میلادی صادرات محصولات فولادی چین به طور میانگین یک درصد افت سالانه داشته است. در این بین، صادرات میلگرد ۵ درصد نسبت به سال گذشته پایین آمد. علاوه بر این، در ماه مارس صادرات میلگرد چین  ۲.۰۳ میلیون تن بود و تیر آهن ۴۱۰ هزار تن صادرات داشت، البته برای بازار ورق تخت نیز ۴.۰۲ میلیون تن صادرات ثبت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها