سودکاستیک، استایرن منومر، منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول و دی اتانول آمین امروز از کالاهای مورد توجه خریداران در رینگ محصولات شیمیایی بودند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه های منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند امروز با استقبال خریداران رو به رو شد. براساس آمار معاملات، عرضه ۱۰۰۰ تنی منواتیلن گلایکول با ۱۰۷۸ تن تقاضا روبه رو شد. قیمت پایه این محصول یک هزار و ۷۳۰ تومان بود و میانگین قیمت پایه ثبت شده از سوی خریداران یک هزار و ۷۳۲ تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول نیز امروز ۱۱۰ تن عرضه و ۱۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۵۴۷ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن یک هزار و ۵۸۸تومان بود.

سودکاستیک پتروشیمی بندرامام هم امروز با تقاضای بیش از حجم عرضه روبه رو شد، به طوری که عرضه  ۱۰۰۰ تنی آن که به صورت نقدی بود، ۱۲۲۰ تن و عرضه هزارتنی سلف آن هم ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه سودکاستیک ۴۰۷ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای این کالا ۴۱۳ تومان برای عرضه نقدی و ۴۱۶ تومان برای عرضه سلف رقم خورد.

سودکاستیک اروند نیز که به میزان ۴ هزارتن عرضه شده بود، ۵۵۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۰۷ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۴۲۰ تومان بود.

 در همین حال دی اتانول آمین پتروشیمی شازند نیز که به میزان ۱۷۶ تن عرضه شده بود، ۲۸۶ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این محصول ۳ هزار و ۳۲۱ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای آن ۳ هزار و ۴۹۷ تومان بود.

همچنین عرضه ۳ هزار و ۹۸۴ تنی استایرن منومر پتروشیمی پارس نیز امروز ۴ هزار و ۵۱۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۹۶۴ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا از سوی معامله گران ۲ هزار و ۹۶۵ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها