بورس

طی هفته منتهی به ۲۷ اردیبهشت ماه، حدود ۵۹۴ هزار و ۳۲۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۷۶ هزار و ۶۷۳ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، ۶۵ هزار و ۸۷۳ تن فولاد، ۴ هزار و ۱۶۰ تن مس ، ۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۹ هزار و ۸۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۵۳ هزار و ۴۳ تن قیر، ۶۵ هزار و ۸۷۵ تن مواد پلیمری، ۱۳۲ هزار و ۶۸۰ تن وکیوم باتوم، ۲۲ هزار و ۲۲۰ تن لوب کات، ۳۱ هزار و ۳۵۶ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار و ۴۵۰ تن گوگرد، ۶۴۸ تن عایق رطوبتی، ۴ هزار تن سلاپس واکس و ۲۱ هزار و ۵۷۲ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۸ هزار و ۵۰۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۹۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۵ هزار و ۷۰۰ تن گندم، ۶۴ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۲ هزار و ۳۷۵ تن شکر و ۱۰۰ تن روغن خام و ۲۷۰ تن خرما مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته میزبان دادوستد ۵ هزار و ۸۰۰ تن محصول کشاورزی و ۵۱۰ تن ضایعات فلزی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها